ترجمه کتاب

مطالعه انسان را از هویت خود با خبر می سازد و راه درست زیستن را به او می آموزد . مطالعه کتاب در زمینه های مختلف باعث رشد و شکوفایی انسان و در نهایت جامعه و بشریت می کند . برای استفاده از علوم مختلف و  آشنایی با دیگر ملت ها باید بتوانیم کتاب ها و متون مختلف را از زبان های مختلف بصورت بومی سازی شده ترجمه نماییم . اینجاست که نقش ترجمه کتاب و مترجم آشکار می شود .

نقش ترجمه کتاب برای دانشجویان 

امروزه بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری برای بهره بردن از امتیاز چاپ کتاب و ترجمه کتاب دست به کار شده اند . ترجمه کتاب برای دانشجویان در مقاطع علمی بالا یک امتیاز ویژه محسوب می شود، همچنین بسیاری از استادان دانشگاه برای بهره گیری از علم روز دنیا اقدام به ترجمه کتاب و در اختیار قرار دادن آنها به دانشجویان می باشند .

سازمان نیروهای مسلح برای حمایت از نخبگان و برگزیدگان علمی کشور اقدام به پروژه های کسر از خدمت در قالب پروژه های تحقیقی و پژوهشی نموده است . یکی از این موارد ترجمه کتاب های معرفی شده از سمت این سازمان می باشد .

ترجمه کتاب ویژه ناشران

ناشران همیشه در پی انتخاب بهترین کتاب ها و ترجمه و چاپ آنها می باشند . انتخاب یک کتاب برای چاپ و انتخاب مترجم حرفه ای و تخصصی در زمینه آن امری دشوار و سخت می باشد. مترجم کتاب باید اشراف کامل در زمینه آن کتاب داشته باشد.

امروزه بسیاری از نویسندگان کشور نیز اقدام به ترجمه کتاب خود از فارسی به انگلیسی و دیگر زبان های مطرح دنیا می نمایند . این امر برای گسترش فرهنگ و تمدن ایران و آشنا کردن دیگر ملت ها با ما امری ضروری می باشد . با ترجمه کتاب به دیگر زبان ها مخاطبین بیشتری کسب خواهید کرد و درامد سرشاری از این امر کسب خواهید کرد .

کافه ترجمه با در اختیار داشتن شبکه ای از مترجمین مجرب و زبده در امر ترجمه کتاب نیاز شما را فراهم نموده است .ترجمه کتاب با 90 روز ضمانت کیفیت ترجمه و پرداخت چند مرحله ای انجام خواهد شد .

برای ثبت سفارش ترجمه کتاب خود کلیک نمایید