یکی از شغل های امروزی که با کسب درآمد زیادی همراه است، « دیجیتال مارکتینگ » نام دارد. این حوزه بسیار گسترده است اما مهم ترین بخش آن، وبلاگ نویسی و تولید محتوا برای وب سایت ها و رسانه های مختلف می باشد. معمولاً وب سایت های فروشگاهی به دنبال تبلیغ برند خود بوده و سایت های شرکتی – بازرگانی به دنبال انتشار اهداف و برنامه های خود به کاربران می باشند. مقوله « ترجمه مقاله سایت » نیز به نوعی همان فرآیند تولید محتوا را دنبال می کند، با این تفاوت که بازگردانی متون باید به گونه ای صورت پذیرد که درک آن برای مخاطب زبان مقصد به ساده ترین شکل صورت پذیرد.

ترجمه مقاله سایت

آژانس ترجمه تخصصی آنلاین « کافه ترجمه » با استفاده از مترجمان حرفه ای و باتجربه خود در زمینه « ترجمه متون وبلاگ و وب سایت » اقدام به بازگردانی کلیه متون به زبان های مختلف می نماید. (انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی، آلمانی و …)

این مجموعه با ارائه قیمت های مناسب همواره درصدد کسب رضایت مشتریان عزیز خود می باشد.

ترجمه وب سایت

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود، به تمام استراتژی های بازاریابی که یک کسب و کار با استفاده از اینترنت و سایر کانال های دیجیتال برای دستیابی به مشتریان واقعی یا بالقوه خود اجرا می کند، اطلاق می شود. سوالی که اینجا مطرح می شود اینست: چرا بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما مهم است؟

بازاریابی دیجیتال، زمین بازی را برای صاحبان مشاغل کوچک هموار می کند. برای کسب‌وکارهای کوچک، رقابت با برندهای صاحب نام اصلاً آسان نیست. اما نکته اینجاست: دیجیتال مارکتینگ به شما امکان می دهد زمین بازی را یکسان کنید! مهم نیست رقبای شما چقدر بزرگ هستند، با استراتژی‌های دیجیتالی مناسب، می‌توانید فالوورهای شبکه‌های اجتماعی عظیمی ایجاد کنید، در صدر موتور جستجوگر گوگل قرار بگیرید و تعداد زیادی محصول را از طریق وب سایت خود به فروش رسانید.

بعد از اجرای استراتژی های لازم برای بهبود جایگاه در گوگل، ترجمه مقالات سایت شما می تواند دومین اقدام مهم برای معرفی خود به بازارهای جهانی باشد. معمولاً از سوی مدیران شرکت های بازرگانی، درخواست های بیشتری برای چند زبانه کردن سایت خود وجود دارد، زیرا تعامل و همکاری با شرکت های خارجی از مهم ترین اهداف هر سازمان و نهاد می باشد.

ترجمه مقالات سایت

بازاریابی سنتی یا دیجیتال؟

مادامی که بر روی بازاریابی سنتی مانند مقالات مجلات یا تبلیغات تلویزیونی سرمایه گذاری می کنید، می توانید مخاطبان خود را تا حدی هدف قرار دهید. اما مشکلی که اینجا دیده می شود اینست: در حال حاضر افراد کمتری نسبت به قبل مجلات و روزنامه می خوانند یا به رادیو گوش می دهند!

جالب است بدانید بیش از یک دهه است که مخاطبان اخبار محلی به طور قابل توجهی کاهش یافته اند. در عوض، مشتریان شما زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری می کنند. در واقع، 90٪ از بزرگسالان برای ساعات زیادی از اینترنت استفاده می کنند. (تقریباً 70٪ از فیس بوک و اینستاگرام به طور منظم و نزدیک به 75٪ از یوتیوب).
کانال های بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهد که کاربران را بر اساس جمعیت، علایق و حتی دستگاه ها هدف قرار دهید. این بدان معناست که می توانید با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید و از تلاش های بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید.

فواید استفاده از بازاریابی دیجیتال | ترجمه مقاله سایت

این به شما امکان می دهد به راحتی کمپین های خود را ردیابی و نظارت کنید. ردیابی نتایج کمپین های تبلیغاتی سنتی آسان نیست. ممکن است بدانید تبلیغات شما چند بار ظاهر شده است. با این حال، غیرممکن است که بدانید واقعاً چند نفر به تبلیغ روزنامه یا تلویزیون شما پاسخ دادند. هنگامی که یک کمپین بازاریابی دیجیتال راه اندازی می کنید، می توانید تقریباً هر جزئیاتی را دنبال کنید. با چند کلیک می توانید متوجه شوید که چند نفر روی تبلیغ شما کلیک کرده اند و آیا چیزی خریده اند یا خیر. حتی می توانید همان گروه از افراد را با تبلیغ دیگری هدف قرار دهید.

ترجمه تخصصی وب سایت

بازاریابی محتوا

این حوزه به ایجاد و ترویج همه نوع محتوا اعم از محتوای نوشتاری، صوتی یا تصویری اشاره دارد. دارایی‌های بازاریابی محتوا شامل پست‌های وبلاگ، مطالعات موردی، ویدیوها، پادکست‌ها و موارد دیگر است. یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق، مشتریان را در هر مرحله از قیف فروش جذب و راهنمایی می کند. شما می توانید اعتماد ایجاد کنید. وقتی محتوای مفیدی ایجاد می کنید که مشکلات مشتریان را حل می کند، اعتبار کسب می کنید. با گذشت زمان، این اعتماد می تواند منجر به فروش یا ایجاد همکاری گردد.

جالب است بدانید همان اندازه که ترجمه مقالات یک سایت از اهمیت زیادی برخوردار است، ترجمه محتواهای صوتی و تصویری نیز حائز اهمیت است. در واقع شما با در اختیار گذاشتن یک فیلم با زیرنویس زبان مقصد یا دوبله شده آن کاربر را دقایق بیشتری در صفحات وب سایت خود نگه خواهید داشت و این موضوع برای تثبت جایگاه خود در صفحه اول گوگل مهم می باشد.

ترجمه فوری متون

ترجمه فایل صوتی و تصویری در کافه ترجمه

از دیگر خدمات این مجموعه، ترجمه فایل صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت می باشد. بومی سازی محتواهای تصویری و صوتی از مهم ترین اقدامات این مجموعه در جهت ارائه ترجمه حرفه ای و باکیفیت است.

ترجمه مقاله سایت در کافه ترجمه در کوتاه ترین زمان

همین حالا برای ترجمه مقالات وب سایت خود اقدام کنید!

جهت ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون انواع وب سایت ثبت نام نمایید!