خدمات ما

ارائه خدمات ترجمه تخصصی آنلاین

ترجمه دانشجویی

ترجمه دانشجویی با تخفیف ویژه - ترجمه مقالات علمی و تحقیقاتی توسط مترجمین ماهر و زبده

ترجمه مقاله

ترجمه دقیق انواع مقالات عمومی ، تحلیلی ، توصیفی ، استدلالی ، اکتشافی با رعایت استانداردهای لازم

ترجمه آنلاین

ثبت سفارش آنلاین ترجمه - ترجمه تخصصی متون - پشتیبانی 24 ساعته - مترجم آنلاین

ترجمه وب سایت

ترجمه وب سایت و چند زبانه کردن صفحات وب - ترجمه اخبار و تولید محتوا توسط مترجمین متخصص

ترجمه کتاب

ترجمه کتاب با کیفیت عالی و ضمانت 90 روزه . تخفیف ویژه ترجمه کتاب برای ناشرین و دانشجویان

ترجمه کاتالوگ

ترجمه کاتالوگ و بروشورهای عمومی و صنعتی با ارائه دقیق ترین جزئیات

ترجمه اداری

ترجمه نامه‌ ، اسناد اداری و تجاری شرکت‌ها با پشتیبانی 24 ساعته با امنیت بالا

ترجمه صوتی تصویری

ترجمه فیلم و فایل صوتی به همراه متن اصلی و متن ترجمه شده - ترجمه پادکست

ترجمه مقالات آی اس آی (ISI)

ترجمه مقالات آی اس آی با بالاترین کیفیت ، ضمانت و پشتیبانی تا هنگام چاپ ترجمه

ترجمه فوری

ترجمه فوری در کوتاه ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

امروز ترجمه بخش جدانشدنی از صنعت، دانشگاه و روابط بین الملل می باشد. تمام ارتباطات بشر امروزه به صنعت ترجمه وابسته شده است. از ترجمه اخبار روز دنیا گرفته تا ترجمه مقالات علمی پژوهشی یا محصولات عرضه شده در بخش های گوناگون!

نیاز به ترجمه تخصصی آنلاین با بالاترین درجه کیفی در حوزه های مختلف

اگر پروژه ترجمه شما از یک حوزه تخصصی گرفته شده و نیاز به مهارت و دانش مترجم دارد ، باید دقت بیشتری را در هنگام انتخاب مترجم به عمل آورید. در این حالت اعتماد به یک موسسه معتبر و با سابقه می تواند راه حل بهتری برای رفع دغدغه های شما باشد.

در آژانس ترجمه تخصصی آنلاین ، حق انتخاب با شماست!

آژانس ترجمه تخصصی آنلاین کافه ترجمه با استفاده از مترجمین زبده در 80 زمینه مختلف و پشتیبانی از 7 زبان، خدمات ترجمه را به صورت کاملاً تخصصی و آنلاین با پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در این آژانس براساس نوع متن ، مترجمی کارآزموده انتخاب می گردد که سابقه درخشانی در زمینه کاری خود دارد. متون علمی و تحقیقاتی شما با بالاترین درجه کیفی ترجمه و ارائه خواهد گردید.

در صورتی که قبلاً با یک مترجم سابقه همکاری داشته اید ، برای دفعات بعدی هم می توانید همان مترجم را برگزینید. اگر برای بار نخست است که با این آژانس قصد همکاری دارید و شناختی از مترجمان ما ندارید ، نیروهای پشتیبانی با توجه به نوع محتوایی که درصدد ترجمه آن هستید ، بهترین های این عرصه را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

ترجمه علمی و دانشگاهی

نیاز به ترجمه مقاله یک امر جداناپذیر در طی دوره های تحصیلی مختلف خصوصاً مقطع دانشگاهی می باشد. روزانه در فضای مجازی هزاران مقاله در سراسر دنیا منتشر می شوند که امکان دسترسی به آن برای همگان فراهم است. دانشجویان و اساتید محترم برای بالابردن سطح آگاهی و به روز کردن اطلاعات و دانش فنی خود باید از این مقالات استفاده نمایند. پس نیاز اصلی برای درک صحیح مطالب ، ترجمه روان و بدون ایراد این متون می باشد.

ترجمه دانشجویی با قیمت های استثنایی 

یکی از مهم ترین خدمات این مرکز ارائه ترجمه دانشجویی برای دانشجویان عزیزی است که به دلیل نیاز به تعداد بالایی از ترجمه متون ، بضاعت مالی چندانی ندارند. این مجموعه کلیه خدمات مرتبط با دانشجویان گرامی (در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا) نظیر ترجمه متن تخصصی – مقالات پژوهشی – ترجمه انواع کتب عمومی و تخصصی و … را با قیمت های کاملاً منصفانه و باکیفیت عالی ارائه می دهد.

ترجمه کتب علمی و عمومی

نگارش و ترجمه کتاب در حوزه های مختلف از ادبیات و نمایش گرفته تا مطالب علمی و فنی دانشگاهی نیز سهم بزرگی در ارتباط فرهنگ و اقوام مختلف دنیا را شکل داده است.
ترجمه یک کتاب به زمان بیشتری احتیاج دارد و پس از ترجمه به ویراستاری متن نیاز خواهد بود. تبحر یک مترجم در هنگام ترجمه یک متن طولانی و پیوسته را نیز نباید از یاد برد! کافه ترجمه ، تمامی جزئیات را برای رسیدن به یک خروجی ایده آل درنظر گرفته است.

ترجمه مقالات ISI

مقاله ISI یکی از روش های ارتباطی با جهان در حوزه تولید علم می‌باشد. ترجمه آی اس آی باید حتماً توسط مترجم مسلط به رشته تحصیلی شما انجام پذیرد تا بهترین نتیجه حاصل شده و بهترین بازخورد را از مقاله خود داشته باشید.

ترجمه صفحات وب

ازائه خدمات ترجمه وب سایت و رفع ایرادات هر صفحه – ترجمه تخصصی آنلاین تولید محتوا – اخبار – ایمیل و اپلیکیشن در زمان مقرر صورت می پذیرد.

ترجمه اسناد مالی و اداری برای صاحبان کسب و کار 

در حال حاضر، ارتباط میان شرکت‌های تجاری در سطح بین المللی از طریق وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها صورت می پذیرد و برای انتقال صحیح این پیام ها نیاز به یک مترجم متخصص در زمینه کاری مرتبط با این نوع از شرکت ها می باشد.

ترجمه کاتالوگ و بروشورهای شرکتی و کارخانه ای ، ترجمه اسناد همچون ترجمه نامه اداری – ترجمه سندهای مالی در قالب فایل اکسل و … – ترجمه متون حقوقی و قراردادها و … با متنی سلیس و ساده بدون هیچگونه ابهام ارائه می گردد.

ترجمه فایل های صوتی و تصویری

رعایت استانداردها و بومی سازی در ترجمه فیلم – مستند – سریال – کتاب صوتی – پادکست ، سمینارها و ویدئوهای آموزشی و … از مهم ترین مواردی است که در هنگام ترجمه فایل صوتی و تصویری باید به آن توجه شود. اساتید حاذق و با تجربه کافه ترجمه در زمینه شنیداری بهترین خدمات را ارائه خواهند داد.

آژانس ترجمه تخصصی آنلاین کافه ترجمه با بهره مندی از بهترین مترجمین در زبان‌های مختلف ، آماده همکاری با سازمان ها، شرکت ها، دانشگاه‌ها، دانشجویان و کلیه عزیزانی است که نیازمند ترجمه با ویژگی های زیر می باشند:

  • تضمین کیفیت ترجمه
  • ترجمه صحیح کلمات تخصصی
  • ارتباط مستقیم با مترجم
  • پشتیبانی 24 ساعته موسسه در حین انجام کار
  • قیمت‌های مناسب

ترجمه تخصصی آنلاین

ثبت سفارش سریع

ثبت سفارش ترجمه بدون عضویت در سایت

ترجمه تخصصی آنلاین

در صورتی که لازم است قبل از ثبت نام از قیمت ترجمه متن خود آگاه شوید یا اگر می خواهید بدون ثبت نام در سایت سفارش خود را ثبت نمایید، از این قسمت می توانید سفارش ترجمه خود را ارسال نمایید.

جهت ارسال فاکتور و تعیین قیمت گذاری لطفا اطلاعات خواسته شده (ایمیل، شماره همراه) را به طور صحیح وارد نمایید تا پیش فاکتور برای شما ارسال گردد.

  • تهران خیابان نبی اکرم، کوچه شهید محمود رستمی، کوچه شهید امیر سلمانی، پلاک ۱۱ طبقه همکف
  • ۰۲۱-۲۸۴۲۴۳۸۴
  • ۰۹۱۹۲۶۴۴۳۸۳
  • ۰۲۱-۹۱۰۳۵۳۸۳

با ما در تماس باشید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

کافه ترجمه

آژانس ترجمه تخصصی آنلاین

ترجمه تخصصی توسط مترجمین حرفه ای

ضمانت 30 روزه کیفیت ترجمه

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی از 7 زبان پرکاربرد

خدمات ویژه ترجمه برای سازمان‌ها و استارت آپ‌ها

ترجمه آنلاین با قیمت‌های مناسب