ترجمه مقاله آی اس آی

ترجمه آی اس آی

هدف اغلب دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی و اساتید دانشگاه، نوشتن مقاله ISI است. تعداد مقالات ISI ، یکی از معیارهای اعتبار علمی در سطح فردی و کشوری محسوب می‌گردد. بنابراین نگارش مقاله ISI ، کاملاً واقع بینانه می باشد.
اکثر مجلات ISI به زبان انگلیسی انتشار می‌یابند، پس « ترجمه آی اس آی » از ضرورت‌های پیش روی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها است.

ترجمه آی اس آی

مقاله ISI چیست؟ – ترجمه آی اس آی

« ISI » معیاری برای بررسی اعتبار یک مقاله علمی در سطح جهانی است. به عبارتی دیگر سازمان اعتبارسنجی مقالات علمی را « ISI » می نامند. 

این موسسه سالانه گزارش استنادی مجلات علمی را تحت سر واژه (JCR (Journal Citation Reports ارائه می‌دهد. در این گزارش مجلاتی که در بانک اطلاعاتی نمایه شده‌اند، بر اساس شاخصی با عنوان « ضریب تاثیرگذاری » رتبه‌بندی می‌شوند.

مؤسسه اطلاعات علمی، کلیه مجلات انگلیسی زبان را به صورت سالانه مورد بررسی قرار می دهد. در جریان این روند، تعدادی از نشریات را به عنوان نشریه‌های معتبر معرفی می کنند. معیارهای تعیین سطح نشریات مختص به مؤسسه اطلاعات علمی است و تعداد مجله‌هایی که هر سال معرفی می‌شوند نیز متفاوت است. ممکن است امسال نشریه‌ای در فهرست ISI قرار گیرد، اما همین نشریه سال آینده در فهرست مؤسسه حضور نداشته باشد.
در حال حاضر حدود 20 هزار مجله در فهرست ISI قرار دارد و حدود 2 هزار مجله نیز هر سال به این فهرست اضافه می‌شود. پس برای ترجمه آی اس آی و انتشار آن ، باید وسواس کافی را در انتخاب نشریه و مترجم خود به خرج دهید.

نحوه نگارش مقاله آی اس آی

لازم به ذکر است که هر مقاله علمی در ردیف مقالات ISI دسته‌بندی نمی‌شود. بنابراین، قبل از ترجمه مقاله ISI باید اطلاعات کافی را درباره نگارش آن داشته باشید. رعایت برخی نکات برای نگارش یک مقاله علمی – پژوهشی و انتشار آن در مجلات ISI (براساس استانداردهای مجلات معتبر) الزامی است. این نکات عبارتند از :

انتخاب مجله معتبر

مجله‌ موردنظر باید از اعتبار بالایی برخوردار بوده و مورد استناد چندین مقاله ISI قرار گرفته باشد.

اکنون سؤال این است که چگونه از ISI بودن مجله اطمینان حاصل کنیم؟

بهترین روش ، مراجعه به سایت‌هایی نظیر تامسون می باشد. برای آنکه بدانیم که یک مجله دارای ISI است، باید نام آن را در به صورت زیر در گوگل وارد کنید:

“Journal Name” site: thomsonreuters

برای جستجو بر اساس حروف الفبا هم می‌توانید از لینک پایین استفاده نمایید:

scientific.thomsonreuters.com

نگارش براساس فرمول مقاله ISI

بدنه و قالب مقالات ISI از فرمول زیر پیروی می‌کنند:

  • مقدمه و منطق
  • اهداف و مقاصد
  • حوزه مورد مطالعه و مقالات پیشین
  • روش شناسی
  • نتایج
  • بحث
  • نتیجه گیری
  • سپاس گذاری
  • منابع

فرمت مقاله – قالب اصلی ترجمه آی اس آی

مقاله باید شمای سیاه و سفید داشته باشد. به این صورت چاپ آن راحت بوده و با فرمت‌های PDF منطبق است.

سبک نگارش

برای سبک نگارش مقاله ISI بهتر است با استاد راهنمای خود مشورت کنید.

چکیده را فراموش نکنید!

در نگارش مقاله مراحل دیگری هم وجود دارند که باید پس از ترجمه آی اس آی انجام دهید. برای این منظور بهتر است به منابع اورجینال مراجعه نمایید یا از راهنمایی های استاد خود استفاده کنید.

برای نوشتن مقاله به زمان زیادی نیاز دارید!

نگارش مقاله آی اس آی نیازمند دقت و توجه کافی می باشد. به همین منظور به زمان زیادی نیاز دارید. پس هرچه سریع‌تر اقدام کنید. لازم است زمان مورد نیاز برای ترجمه مقاله ISI و چاپ آن را نیز محاسبه کنید. البته در مورد ترجمه جای نگرانی نیست، چون کافه ترجمه در امر ترجمه مقاله ISI شما را یاری خواهد داد!

انتخاب بهترین مترجم

نمونه ترجمه رایگان

ضمانت کیفیت ترجمه 90 روزه

گارانتی زمان تحویل سفارش

ترجمه آی اس آی در کافه ترجمه

ترجمه مقاله ISI از تخصصی‌ترین خدمات کافه ترجمه است. ما در این بخش از مترجمین با مدارج تحصیلی سطح عالی بهره می‌گیریم. ما واقف هستیم که در ترجمه نباید هیچ گونه کج فهمی مفهومی و معنایی رخ دهد. چون مقاله شما مورد داوری متخصصان عالی رتبه رشته تخصصی قرار می‌گیرند.

همکاری موفق با شمار فراوانی از دانشجویان و تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاه‌های مختلف در ترجمه مقاله ISI ، از افتخارات این آژانس ترجمه تخصصی آنلاین است. 

پس اگر تاکنون با کافه ترجمه همکاری نداشته‌اید، خیالتان آسوده باشد. ما در اسرع وقت ترجمه‌ای کامل و قابل چاپ را از مقاله ISI شما تهیه می‌کنیم. ترجمه‌ای که رضایت و همکاری مداوم شما را به دنبال خواهد داشت.

ترجمه آی اس آی

تسهیلات ویژه کافه ترجمه برای ترجمه آی اس آی

  • گارانتی زمان تحویل سفارشات
  • ارائه نمونه ترجمه رایگان
  • گارانتی کیفیت ترجمه آی اس آی
  • امکان انتخاب مترجم
  • ارتباط مستقیم با مترجم
  • ضمانت کیفیت ترجمه تا هنگام چاپ

دیگر خدمات ما :

« ترجمه دانشجویی » با کمترین میزان هزینه مناسب دانش آموختگان و دانشجویان عزیز