ترجمه فایل صوتی و تصویری

ترجمه فیلم و فایل صوتی

در صورتی که برای بالا بردن سطح دانش فنی و تخصصی در حوزه کاری خود نیازمند ترجمه فایل صوتی یا تصویری هستید، موسسه ترجمه تخصصی آنلاین آماده ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

ترجمه فایل صوتی

ضرورت ترجمه فایل صوتی و ویدئوهای تصویری

شمار قابل توجهی از افراد جامعه به سبب مشغله زیاد، قادر به شرکت حضوری در دوره‌های آموزشی نیستند. به همین دلیل با یک جستجوی ساده در گوگل و یوتیوب می توانند با تعداد فراوانی از محتواهای آموزشی، تفریحی، پژوهشی و علمی (در قالب صوتی یا تصویری) مواجه شوند که نیازشان را تا حدود زیادی برطرف سازد. به همین دلیل استفاده گسترده از این گونه فایل‌ها رایج گردیده است و علت هم به خاطر تسهیل انتقال حجم بالای پیام‌ها و اطلاعات از این طریق می باشد.

ترجمه کتاب و عرضه آن به صورت فایل صوتی

باز هم به دلیل مشغله کاری روزانه افراد و نبود فرصت کافی برای مطالعه کناب ، روش های ساده تری برای بهره مندی از محتوای کتاب در نظر گرفته شده است. ترجمه خط به خط متون کتاب و تبدیل به یک فایل صوتی با استفاده از خوانش افراد خوش صدا راهکار حل این مشکل گردیده است. در این حالت نیز مترجم باید با دقت و بالاترین کیفیت کار ترجمه را انجام دهد زیرا اگر ترجمه روان نباشد ، جذابیتی برای افراد در هنگام گوش سپردن به آن وجود نخواهد داشت.

پادکست

زیرنویس

فایل صوتی

ترجمه فیلم

قبل از شروع کار ترجمه فایل صوتی یا فیلم لازم است چند نکته را مورد توجه قرار دهید. به این ترتیب دیدگاه بهتری نسبت به نوع خدمات مورد نیاز خود به دست خواهید آورد. برای مثال، به سؤالات زیر توجه کنید:

هدف شما از ارائه محتوای صوتی و تصویری چیست؟

در صورتی که هدف شما از ترجمه فایل صوتی و تصویری فروش اینگونه محتواها باشد برای کسب بهترین نتیجه، باید به چند نکته توجه نمایید:

1- مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

بهتر است از قبل نیاز مخاطبان خود را شناسایی نمایید. به طور مثال باید به دنبال این موضوع باشید که در حال حاضر دانشجویان رشته کامپیوتر به چه نوع محتواهایی احتیاج دارند. لذا باید به روزترین اطلاعات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

2- انتخاب زمان و مکان مناسب

داشتن درکی درست از زمان و مکان انتشار محتواها اهمیت زیادی دارد. شما برای جلب نظر و رضایت مشتریان خود باید مقتضیات زمانی و مکانی را در نظر بگیرید. به این صورت خواهید توانست بخش بزرگ‌تری از مخاطبان را به محصول خود جلب کنید.

ترجمه فایل صوتی و تصویری ، کاملاً مخاطب محور است و باید به زبان و درک شنونده یا خواننده تهیه گردد.

کدام یک از فایل های صوتی – تصویری نیاز به ترجمه دارند؟

باید گفت که تقریباً تمام انواع محتواهای صوتی و تصویری مشمول امر ترجمه می‌شوند. برای مثال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویدیوهای معرفی خدمات یا محصولات
  • فیلم‌ها و محصولات آموزشی در تمامی زمینه‌ها
  • ارائه‌های اینترنتی در زمینه های تخصصی یا عمومی
  • ویدیوهای آموزشی یا دموهای فلش تعاملی

ترجمه فایل صوتی

کافه ترجمه در خدمت شماست!

کافه ترجمه با در اختیار داشتن یک تیم تخصصی با سابقه کاری بالا و مسلط به اصول مترجمی ، آماده ارائه خدمات در زمینه ترجمه هرگونه فیلم و فایل صوتی می باشد.

تیم ما درک درستی از این واقعیت دارد که زندگی در دنیای کنونی مستلزم کسب اطلاعات از سایر زبان‌هاست. ما برای انطباق خود با پیشرفت‌های جهان مدرن، باید آموزش‌های خود را با پیشرفت‌های به دست آمده همگام کنیم. پر واضح است که در این حوزه، ترجمه نقشی حیاتی را به عهده دارد. به عبارت دیگر، بدون ترجمه تنها می‌مانیم و نخواهیم توانست فاصله خود با جامعه جهانی را کاهش دهیم.

مزایای استفاده از خدمات کافه ترجمه

1- هدف ما صرفاً ترجمه فایل صوتی یا ویدئوهای آموزشی نیست. این مجموعه محتواهای شما را مطابق فرهنگ، نیازها و انتظارات مخاطب ایرانی بومی سازی می‌نماید.

2- کلیه انتظارات کارفرمایان عزیز در نظر گرفته می شود.

3- ارائه یک کار باکیفیت در زمان کوتاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

4- هزینه ها مقرون به صرفه و با درنظر گرفتن انتظارات مترجم و کارفرما اعلام می گردد.

5- تحویل به موقع درست در زمان تعیین شده از مهم ترین اولویت های کاری این مجموعه می باشد.

ترجمه فایل صوتی

ترجمه فایل‌ صوتی و نرم افزارهای چند رسانه‌ای

زیرنویس فیلم‌ها

پادکست‌های آموزشی

ترجمه سخنرانی‌ها و سمینارها در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف

ترجمه فیلم و نرم افزارهای تخصصی آموزشی

فیلم های مستند، فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و انیمیشن‌ها

بهترین خدمات ترجمه فایل صوتی و تصویری، از آنِ کافه ترجمه است!

تسهیلات ویژه ای را برای شما عزیزانی که کافه ترجمه را برای همکاری انتخاب کرده اید در نظر گرفته ایم:

  • گارانتی زمان تحویل سفارشات
  • نمونه ترجمه رایگان
  • گارانتی کیفیت ترجمه
  • امکان انتخاب مترجم
  • ارتباط مستقیم با مترجم

همکاری میان مترجمان کافه ترجمه و شما عزیزان ، مایه مباهات این مجموعه است. با خیالی آسوده ترجمه فایل صوتی و تصویری خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار مطمئن باشید زیرا ما به تخصص نیروهای توانمند خود اطمینان کامل داریم!

سایر خدمات این موسسه:

کاتالوگ ها و بروشورهای تخصصی و عمومی خود را به ما بسپارید! ترجمه کاتالوگ با توجه به دقیق ترین جزئیات ، با ارائه متنی روان و سلیس صورت می پذیرد.