ترجمه نامه های اداری ، اسناد مالی و تجاری

ترجمه نامه اداری ، ایمیل ، اسناد مالی و تجاری

آیا قصد مکاتبه با شرکت‌های خصوصی سایر کشورها را دارید؟ هدف شما برقراری ارتباط با موسسات خارجی است؟ آیا قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید؟ یا اینکه درصدد اقدام برای تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارجی هستید؟ در هر صورت، یکی از نیازهای اساسی شما ترجمه نامه اداری ، ایمیل‌ها، اسناد مالی و تجاری و مدارک مربوطه خواهد بود.

یکی از خدمات مهم کافه ترجمه ، ترجمه انواع نامه اداری ، کلیه سندهای حقوقی و مکاتبات میان شرکتی می باشد. 

ترجمه نامه اداری

ضرورت ترجمه نامه اداری ، سندها و مکاتبات 

ارتباطات تجاری، اداری و دانشگاهی میان کشورهای مختلف روز به روز در حال گسترش است و روندی رو به رشد دارد. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. به شیوه‌ای که ترجمه نامه اداری ، ایمیل، اسناد مالی و تجاری به یکی از الزامات صاحبان کسب و کار، شرکت‌های دولتی و خصوصی ، سازمان‌ها و … تبدیل شده است.

این نوع از ترجمه می‌تواند با اهداف مختلفی از قبیل مهاجرت، پیدا کردن شغل، پذیرش در دانشگاه، مراودات تجاری و … انجام پذیرد.

تقسیم بندی فعالیت های خدماتی کافه ترجمه

بخش تجاری

مربوط به امور شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی فعال در سطح بین المللی است.

بخش مهاجرتی

بر امور مربوط به افراد پیگیر مهاجرت (از قبیل مهاجرت شغلی) و تحصیل در خارج از کشور دلالت می‌کند.

اسناد مالی و تجاری

ترجمه نامه اداری

اسناد حقوقی

ترجمه ایمیل

دلایل اهمیت انتخاب مترجم در ترجمه نامه اداری

در صورتی که به ترجمه یک سند یا نامه اداری نیازمند هستید، در انتخاب مترجم دقت لازم و کافی را به عمل آورید! در مراودات بین المللی ، صحت ترجمه هر سند بسیار حائز اهمیت می باشد. در ترجمه ایمیل ، اسناد مالی ، تجاری ، حقوقی و حسابداری مترجم باید به کلیه واژگان تخصصی به کار رفته در متون تسلط کافی داشته باشد!

آژانس تخصصی کافه ترجمه برای رفع دغدغه شما عزیزان ، بهترین های این عرصه را گلچین و به کار گرفته است. مترجمین خبره و کارآزموده ، آماده ارائه خدمات در سطح بین المللی می باشند!

ترجمه نامه اداری در قالب ایمیل

امروزه درصد قابل توجهی از نامه نگاری‌ها به شکل ایمیل صورت می‌گیرد و دیگر استفاده از نامه های کاغذی چندان مرسوم نیست. از این رو یکی از متداول ترین سفارشات این حوزه، ترجمه ایمیل است.

در نظر داشته باشید که نامه نگاری های اداری اصول خاص خود را دارد. نباید فراموش کرد که شروع ، محتوای کلام و تقاضا، تشکر و پایان بخشیدن به نامه از اصول خاصی پیروی می‌کند که در فرهنگ‌های مختلف، متفاوت است. بنابراین در ترجمه ایمیل با محتوای سازمانی به یک کارشناس مکاتبات اداری نیاز خواهید داشت. کافه ترجمه با تعداد زیادی از این مترجمان عزیز مسلط به محتوای سازمانی در همکاری است.

 ترجمه اسناد مالی و تجاری

حساسیت بالای ترجمه اسناد مالی و تجاری بر متخصصان فن پوشیده نیست! در اینجا تنها ترجمه روان و صحیح مد نظر نیست، بلکه ترجمه باید چهره تخصصی شما را به شرکای تجاری‌تان نشان دهد. این امر نیز بدون ترجمه‌ای بر اساس اصول تخصصی امکان پذیر نخواهد بود.

برای مثال، نیاز سازمان‌ها و شرکت‌های بین المللی به ترجمه می‌تواند شامل موارد زیر شود:

  • گزارش‌های تجاری، بیانیه‌های عمومی، صورت‌های مالی
  • طرح‌ها و پیشنهادهای قیمت گذاری، ترازنامه بودجه گذاری
  • گزارش‌های سالانه، برگه‌های تراز مالی، تحلیل‌های مالی
  • اسناد و برگه‌های دریافتنی‌ و پرداختنی‌، صورت‌های سود و زیان
  • برگه‌های سهام و اسناد مالی، بیانیه‌های عایدات انباشته
  • و …

ما در کافه ترجمه با مترجمان متخصص و باسابقه حوزه اقتصاد و حسابداری مشغول همکاری هستیم. پس با انتخاب کافه ترجمه در واقع ارتباط بین خود و مترجمان مطرح این حوزه را استحکام بخشیده‌اید.

ترجمه نامه اداری

ترجمه مدارک تحصیلی ، رزومه های کاری و …

مدارک شغلی و تحصیلی و … نیز نیازمند ترجمه تخصصی هستند. اگر نقصی در ترجمه صورت گیرد، احتمال دردسر آفرینی برای فرد وجود خواهد داشت. برای مثال، تصور کنید که در ترجمه ایمیلی که درباره مدارک موردنیاز (چه به عنوان دانشجو یا جویای کار) دریافت کرده‌اید، اشتباهی صورت گیرد. در نتیجه این اشتباه ، احتمالاً مدارک را ناقص یا نادرست ارسال خواهید کرد. پس لازم است دقتی مضاعف در انتخاب مترجم متخصص خود به خرج دهید.
حساسیت کار شما کاملاً درک شده است. مترجمان این موسسه حاذق هستند و در کار خود مهارت کافی دارند. در کافه ترجمه بهترین خدمات ترجمه نامه اداری و … با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتری فراهم شده است.

ترجمه مالی و حسابداری

تیم ترجمه مالی کافه ترجمه از مترجمین و حسابداران متخصص تشکیل شده است. پس، می‌توانید اطمینان داشته باشید که نسخه‌ای بومی سازی شده از اسناد مالی خود را تحویل خواهید گرفت. تیم ما ضمن ترجمه و بررسی گزارش‌ها و اسناد، می‌توانند نتیجه کار را در قالب‌های تجاری مرسوم، از جمله SPSS ، MS Money ، اکسل و … و همچنین نرم افزارهای فارسی هلو یا سپیدار، به شما تحویل دهند.

سال ها فعالیت و همکاری موفق با شرکت های دولتی و خصوصی در رزومه کاری این موسسه آنلاین ، خوش می درخشد!

تسهیلات ویژه برای ترجمه نامه اداری و … در کافه ترجمه 

برای شما عزیزان ، امکانات ویژه زیر در ترجمه نامه اداری و اسناد را در نظر گرفته ایم:

  • گارانتی زمان تحویل سفارشات
  • نمونه ترجمه رایگان
  • تضمین کیفیت ترجمه
  • امکان انتخاب مترجم
  • ارتباط مستقیم با مترجم

زمان شناسی مترجم و تحویل به موقع مکاتبات اداری و دانشگاهی از مهم ترین عواملی است که موسسات ترجمه آنلاین باید به آن توجه نمایند. زیرا سرعت پاسخ دهی می تواند تأثیر زیادی در گرفتن جوابیه بگذارد. موسسه بزرگ کافه ترجمه با در نظر گرفتن این امر مهم ، سفارش ثبت شده را در زمان مقرر تحویل مشتری بزرگوار خواهد داد!

ارائه خدمات ترجمه تخصصی آنلاین بصورت 24 ساعته بدون تعطیلی!

در هر ساعت از شبانه روز با شما هستیم!

دیگر خدمات این موسسه

ترجمه فوری به زبان های انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، عربی و … در کوتاه ترین زمان با بالاترین دقت